28 Kasım 2014 Cuma

Facebook'ta Paylaşabileceğiniz En Güzel 10 Kısa Aşk Sözü


Dünyanın en iyi sosyal ağlarından biri olan Facebook'ta en güzel aşk sözlerini paylaşmak sizde istersiniz. İster sevdiğinizde bir atıfta bulunarak isterse Facebook üzerinden ona iltifat etme babında sözler paylaşabilirsiniz. Bizde sizler için
 Facebook sayfalarındaki en özel paylaşımları araştırdık. Bu sene en çok
beğeniyi alan bu aşk sözleri paylaşımını sizde çok seveceksiniz.

İşte Facebook'ta Paylaşabileceğiniz En Güzel 10 Aşk Sözü

 Sıkılırsın benden dedi. Orada dur dedim, ben seninle sıkılmayı ancak sen bana sarılırken isterim. Sık isterim beni o zaman, sımsıkı 
sık.



Bir kadının başı onu gerçekten seven, koruyan, sahiplenen adamın göğsüne yakışır. Çünkü öyle adamlar, Göğsünün altında yalnızca o kadın için çarpan bir kalp taşır.


 “birinin ellerini bu denli sevmek?  garip.  fakat seviyorum.  öyle güzel ki elleri, avuç içlerine sığdırmak istiyorum bulutlarımı


 ''Bazı kadınlar vardır; Bir kadından fazlasıdır bir adamın ömrüne. Sahiplenirler, korurlar, güven verirler, sabır ederler, yar olurlar, yara olurlar..''


 Kadın deyip geçmeyin ! Karnında,dokuz ay bir bebeği, kalbinde,sonsuza dek bir erkeği taşıyabilendir o ...


"Sarılmanın anlamı şudur:  Sende bir tehlike sezmiyorum, yanında olmaktan korkmuyorum, rahatlayabilir, kendimi yuvamda hissedebilirim, beni koruyan ve anlayan birisi var. Bizde birine isteyerek sarıldığımızda ömrünün bir gün uzadığına inanılır. ”


 Yanımda olman gurur veriyor, sevinç veriyor bana. Fakat sana kimse bakmasın istiyorum, kimse konuşmasın seninle. Ölünceye kadar benim ol…


 “Herkesin yanına gitmek istediği birileri vardır;  Gecenin 3’ü,  sabahın körü,  hatta cehennemin dibi olsa bile.”


Sen ve ben öyle bir "biz" olacağız ki, yanağına dokunan senin elin mi, benim elim mi karıştıracaksın 


 “Beş dakika önce mutsuzluktan ölürken, beş dakika sonra beraber kahkahalar attığım insan; benim için herkesten değerlidir.”