2 Aralık 2014 Salı

İnstagram'da Paylaşılabilecek En Güzel Kısa Aşk Sözleri

Sosyal medya üzerinden sevdiğiniz insana paylaşabileceğiniz kısa aşk sözlerini sizler için derledik. Sevdiğinize paylaşabileceğiniz bu güzel sözler hem paylaştığınız kişinin hoşuna gidecek hemde dostlarınızın hoşuna gidecek. Özellikle kadınların güzel sözleri duymaya daha çok ihtiyacı olduğunu hepimiz biliriz.
Bunu sebebi ise daha duygusal ve daha narin olmalıdır. Bizde sizler için yaptığımız araştırdama instagram üzerinden en çok beğeni alan ve tüm herkesin hoşuna gidecek kısa aşk sözleri derledik

İşte instagram paylaşabileceğiniz en güzel kısa aşk sözler

“Bir daha aşık olmayacağım dersin, sonra biri gelir seni kocaman kahverengi gözleriyle kendine aşık eder. Öylece kalırsın.”


Aşk, bir iken iki olmak, iki iken kocaman bi aile olmaktır 


Dedim; tuzluda olsa, kahvemi içermisin..? Dedi; kahvenide icerim, senide alırım!


Onu tanıdım ve dedim ki, Bu adamdan baba olur. Öyle ki ölsem gitsem, benim yerime anne de olur


Sonra biri girer hayatına. Kokusuyla uyuyup sesiyle uyanmak için herşeyini verirsin.


 Beni parmağınla işaret edip 'İşte Herşeyim o' demeni istiyorum 


“Seni neden bu kadar çok seviyorum biliyor musun? Bana her baktığında gözlerini dünyaya ilk defa açıyormuş gibi bakıyorsun.”


"Kalbin çok hızlı çarpar, hep onu görmek, onunla beraber olmak istersin. Gerisi umurumda değil."


 "Ben seni ölene dek seveceğim boş laf. Ben seni sevdikçe ölmeyeceğim" .


Hangi yolda yürüdüğünün bir önemi yok, yola başladığın insanı yarı yolda bırakmaman önemli.